خرید صندلی پزشکی عمومی

خرید صندلی پزشکی عمومی بدون کنکور برای آندسته از داوطلبانی که نتوانسته اند در کنکور شرکت کنند، یا شرکت کرده و رتبه مورد نظر را نیاورده اند مناسب است. در این روش دانشجو بدون شرکت در آزمون می تواند در رشته پزشکی پذیرش گرفته و به تحصیل بپردازد.

تمامی اطلاعات دانشجو در سازمان سنجش ثبت شده و خود دانشجو هم می تواند اطلاعات خود را در سنجش مشاهده کند. همین امر باعث شده تا موسسه ما به عنوان بهترین موسسه خرید صندلی پزشکی تبدیل شود.

در این مطلب بطور کامل با روند پذیرش بدون کنکور پزشکی آشنا می شوید. در می یابید که شرایط قبولی بدون آزمون پزشکی چیه و چطور میشه بدون کنکور در رشته های پزشکی قبول شد. همچنین قیمت و نحوه خرید پولی رشته پزشکی را فرا میگیرید. چنانچه سوالی ذهنتان را درگیر کرده می توانید در قسمت دیدگاه ها که در پایین همین مطلب قرار دارد نظر خود را ثبت کنید.

خرید صندلی پزشکی یعنی چه؟ آیا در سال 1403 امکان پذیره؟

خرید صندلی پزشکی یعنی دانشجو بدون اینکه اقدام به شرکت در آزمونی مانند کنکور نماید، می تواند توسط سهمیه های خاصی پذیرش بگیرد. در واقع خرید صندلی پزشکی را می توان اینطور معنا کرد که بدون دردسر و اتلاف وقت می توانید در رشته پزشکی تحصیل کنید.

در سال 1403 نیز به روال سال های گذشته، موسسه ما می تواند برای متقاضیان کنکور که علاقه مند به تحصیل در رشته پزشکی عمومی را دارند، اقدام به اخذ پذیرش پولی نماید. این بدان معنا است که روش پذیرش به مانند یک دانشجوی واقعی انجام می شود و هیچ تفاوتی با سایر دانشجویان هم رشته ندارد.

پس یعنی داوطلب با ثبت مشخصات رسمی خود در سازمان سنجش، این اعتبار را پیدا می کند که در دانشگاه مورد نظر بتواند ورودی بگیرد. همین امر خود تائید کننده درستی انجام کار است.

خرید صندلی پزشکی یعنی چه؟ آیا در سال 1403 امکان پذیره؟

خرید سهمیه پزشکی چطوری انجام میشه؟

خرید سهمیه پزشکی هم به مانند صندلی است. یعنی دانشجو با استفاده از سهمیه های خاصی که موسسه ما دسترسی دارد و تعدادشان نیز محدود است می تواند پذیرش پزشکی را بگیرد. این سهمیه ها عبارتند از:

  • سهمیه موارد خاص
  • سهمیه وزارت بهداشت
  • سهمیه رزمندگان
  • سهمیه جانبازان
  • سهمیه شاهد
  • و….

پس اگر توانایی درس خواندن ندارد، یا برای ادامه تحصیل و شرکت در آزمون های پزشکی و خصوصا کنکور نتوانسته اید خود را آماده کنید. موسسه ما با بیش از 2 دهه فعالیت در این زمینه می تواند در امر پذیرش بدون کنکور پزشکی به شما کمک کند.

خرید سهمیه پزشکی عمومی بدون کنکور

قیمت خرید صندلی پزشکی چقدر است؟

قیمت صندلی پزشکی بر اساس دانشگاه و رشته های مختلف متفاوت است. در جدول زیر لیست قیمت تقریبی پذیرش در رشته پزشکی ذکر شده است:

قیمت خرید صندلی پزشکی دانشگاه آزاد تهران1 میلیارد و 200میلیون تومان
قیمت خرید صندلی پزشکی دانشگاه آزاد شهرستان ها750 میلیون تومن
قیمت خرید صندلی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران 1 میلیارد و 800 میلیون تومن
قیمت خرید صندلی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ها860 میلیون تومن
لازم به ذکر است، در زمان نگارش این مطلب قیمت ها به اینصورت است. ممکن است بعدا تغییر کنند.

آیا خرید صندلی پزشکی با خرید رتبه فرق داره؟

در گزینش صندلی پزشکی بدون کنکور، متقاضی بدون نیاز به شرکت در آزمون سراسری، پذیرش و دانشجویی را در دانشگاه مورد نظر خود بدست می‌آورد.

اما در روش خرید رتبه، داوطلب در کنکور شرکت کرده اما به رتبه دلخواه خود دست نیافته است. به همین دلیل با پرداخت هزینه، رتبه خود را ارتقا می‌دهد.

موسسه ما به هیچ وجه در زمینه تغییر رتبه فعالیت نمی‌کند و صرفاً خدمات مربوط به گزینش صندلی پزشکی بدون کنکور را ارائه می‌دهد.

چطوری برای خرید صندلی پزشکی اقدام کنیم؟

نحوه اقدام برای دریافت قبولی در رشته پزشکی بدون کنکور بسیار اسان است. فقط کافی است تا با مشاوران ما در واتساپ ارتباط برقرار کرده و با شرایط دریافت پذیرش پزشکی آشنا شوید. مشاوران ما در این زمینه حرفه ای بوده و با دانش کامل می توانند به سوالات و ابهامات شما پاسخ دهند.

نیاز به مشاوره دارید؟

همین الان اقدام کنید